Bön och lovsång i församlingen

praise2

Bön och lovsång är två mycket viktiga saker för att vi som kristna ska utvecklas och växa till i vår gudsrelation. Det är också på det sätt som vi kan förverkliga församlingens vision "Vi vill älska och ära Gud".

Församlingen har minst två bönesamlingar per vecka då vi träffas och ber tillsammans.

• Onsdag kl 10.00 i Högliden
  • Tisdagar kl 19.00 i Ebenezerkapellet i Vårdsberg

Lovsången har en viktig plats i församlingen alla gudstjänster. Vi har också speciella lovsångsgudstjänster då vi kommer inför Gud och ärar honom. Se församlingens program då dessa tillfällen äger rum.

Dessa samlingar anordnas ofta tillsammans med andra församlingar i vårt närområde.

Böneämnen

Vi ber gärna för dig om du vill! Ta kontakt med oss via telefon eller email. Telefonnummer finns under fliken Kontakt.

Vill du skicka ett email till oss med ditt böneämne så använd följande adress Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.